Cuvantul anului 2010 “CRIZA”

Fiind intr-un hypermarket la cumparaturi, fiica mea in varsta de 3 ani imi spune ca nu ia un produs fiindca nu e la reducere. M-am blocat normal pentru cateva secunde, imi venea sa rad si ma si gandeam ca ea clar nu stie intelesul; dar ca sa spuna asa ceva…sigur a auzit de mai multe ori. Asta m-a facut sa cred ca aceasta criza a pus stapanire pe noi toti. Cu mic, cu mare, indiferent de statutul social toti vorbim de criza. In mass-media, pe strada, la magazin, peste tot auzi ca nu ne mai permitem diverse din cauza crizei, ca nu mai avem vanzare…tot din cauza crizei. Asa ca am decis, cuvantul cel mai folosit in anul 2010 este Criza, daca ar face cineva un top al cuvintelor asta sigur ar castiga detasat(al doilea cu siguranta e Facebook:))).

Acum stiu ce dorinta o sa imi pun pe langa cele uzuale de Anul Nou pentru 2011…sa dispara criza! Poate chiar o sa dispara daca toti ne punem aceeasi dorinta…sa ne imaginam la cumpana dintre ani, pentru cateva secunde viata noastra fara criza…:)  Si acum va las cu Taxi si piesa lor “E criza!”:

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Cuvantul anului 2010 “CRIZA” - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

toateBlogurile.ro
sustin blogosfera feminina
Blog
Womens Interest Blogs - BlogCatalog Blog Directory
Earth Hour - Proudly Committed
