Raceala, bat-o vina!

Am fost racita zilele acestea. A inceput crunt cu nas infundat puternic si rafale de stranuturi si am crezut ca iar sunt cu rinita alergica, chiar eram decisa sa vizitez un alergolog care sa imi determine in sfarsit alergenul sau alergenii…oricum va trebui sa ajung si acolo intr-o zi. Pana la urma am realizat ca sunt racita pur si simplu. Asa ca m-am tratat cu ceaiuri de la Fares pe care vi le recomand. Firma are chiar si un magazin online unde puteti comanda tot ce va doriti…si chiar aveti de unde alege intre atatea creme, ceaiuri, tincturi. Acum eu am avut ceai de echinaceea, de tei si imunostimulent. Puteti adauga miere si lamaie pentru un plus de ajutor si de gust.

In al doilea rand am fost decisa sa apelez la medicina homeopata. (Aplicata inca de pe vremea lui Hipocrate (460-377 i.Ch.), homeopatia a fost uitata timp de secole. Medicul german Christian Samuel Friedrich Hahnemann (1755-1843) are meritul de a o fi redescoperit, fiind astfel intemeietorul homeopatiei moderne. Anul de nastere al acestui sistem medical este 1796. Mai multe detalii gasiti aici). Astfel am ales Influcid pe care il vazusem in mai multe reviste de mamici. Cu acesta insa trebuie sa aveti un pic de rabdare fiindca la inceput se ia din ora in ora si are si ceva reguli despre cum trebuie administrat. Dar merita, cel putin mie mi-a fost de folos, mi-a desfundat nasul, nu m-a mai durut gatul si starea mea generala era imbunatatita vizibil la cateva ore de la administrare. Un plus este ca pastiluta se topeste imediat in gura si ca este indicat si copilasilor peste 1 an.

Multa sanatate va doresc! xoxo

1 Comment (+add yours?)

  1. Trackback: Raceala, bat-o vina! - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

toateBlogurile.ro
sustin blogosfera feminina
Blog
Womens Interest Blogs - BlogCatalog Blog Directory
Earth Hour - Proudly Committed
